Badamy satysfakcję klientów KAS po wizycie w urzędzie skarbowym

Sprawnie załatwić twoje sprawy – to nasz cel!👍

Dlatego w KAS dokładamy starań, by sprawnie załatwiać twoje sprawy i byś czuł się w swoim urzędzie skarbowym jak najlepiej.
Temu między innymi służy program „Klient w centrum uwagi KAS”.
Jednym z jego elementów jest badanie satysfakcji klientów KAS po wizycie w urzędzie skarbowym. To internetowa ankieta dzięki której poznajemy potrzeby i opinie naszych klientów.

Jak to działa?
Po wizycie w urzędzie naczelnik urzędu skarbowego wysyła na adres e-mail, który klient podał podczas umawiania wizyty, link do internetowej ankiety.
Jest ona anonimowa i dobrowolna.
Wyniki badania posłużą do projektowania nowych rozwiązań i ulepszania obsługi w urzędach.

Zachęcamy do podania adresu mailowego📧podczas umawianiu wizyty w US i do wypełnienia później ankiety.

#KlientKAS #KASdlaWas #eUsługiKAS

Powered by WPeMatico