e-wizyta. Tekst łatwy do czytania (ETR)

e-wizyta, to spotkanie wideo przez internet. Tak rozmawiasz z pracownikiem ZUS. ZUS, to Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wizytę wideo musisz z nami umówić przez internet. Do tego służy nasza strona internetowa. Na filmie pokazujemy jak to zrobić. Wejdź na stronę internetową www.zus.pl i kliknij przycisk z napisem "Umów się na e-wizytę". otworzy się nowa strona. Kliknij przycisk z napisem "Umów wizytę w języku migowym (PJM)". Na spotkaniu możesz złożyć niektóre wnioski o świadczenia. Świadczenia, to pieniądze, o które możesz poprosić. Na spotkaniu możesz się dowiedzieć jak przygotować wniosek. Wniosek to taki dokument, w którym o coś prosisz. Na spotkaniu pomożemy założyć Ci profil na PUE. Profil PUE ZUS to takie drzwi przez które wejdziesz do PUE. na PUE możesz sam załatwiać sprawy w ZUS przez internet. Potrzebujesz więcej informacji o spotkaniu z pracownikiem ZUS przez internet? Wpisz adres: www.zus.pl/e-wizyta.

Na e-wizytę możesz umówić się tylko do placówki ZUS, która jest dla Ciebie właściwa ze względu na miejsce zamieszkania. Jeśli jesteś płatnikiem składek umów się do ZUS właściwego ze względu na adres Twojej firmy.

Na e-wizytę możesz umówić się w dni robocze godzinach 9.00-14.00. Aby zarezerwować wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie, wejdź na link do e-wizyty.

Od 16 lutego nasi klienci mogą umawiać się na konsultacje w języku migowym PJM w sprawie zasiłków oraz emerytur i rent.

Podczas rezerwacji:
– podaj swoje dane,
– wybierz dzień i godzinę spotkania,
– wybierz temat spotkania

Jeśli jesteś osobą niesłyszącą, wybierz e-wizytę w języku migowym (PJM), a następnie zaznacz interesujący Cię temat spotkania.

Chcesz dostawać informację, kiedy zamieścimy tu coś nowego? Kliknij w tekst na dole.
http://www.youtube.com/user/ElektronicznyZUS?sub_confirmation=1