Jak dodać załącznik przez PUE ZUS [Dobry Start]

Tutorial – jak dodać załącznik do wniosku złożonego za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS)?

Jeśli złożyłeś wcześniej wniosek o świadczenie "Dobry Start" za pośrednictwem PUE ZUS, ale chcesz go uzupełnić o załączniki, możesz to zrobić w każdej chwili. W tym tutorialu pokażemy jak to zrobić.

„Dobry Start” to 300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną – z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość. ZUS wypłaci świadczenie na konto bankowe wskazane we wniosku.

W ramach programu rodzice – bez względu na dochody – mogą otrzymać jednorazowo 300 zł na zakup podręczników, zeszytów, sprzętów potrzebnych uczniom oraz pozostałego wyposażenia niezbędnego dzieciom uczącym się w szkołach podstawowych, liceach, szkołach policealnych oraz innych placówkach edukacyjnych do ukończenia 20. roku życia lub 24 lat w przypadku osób z niepełnosprawnościami. Decyzje oraz zawiadomienia dotyczące świadczeń 300+ będą przekazywane w formie elektronicznej.

Obecnie wsparcie z programu „Dobry Start” otrzymuje ok. 4,5 mln polskich dzieci.

Jeśli chcesz subskrybować nasz kanał, kliknij w link: http://www.youtube.com/user/ElektronicznyZUS?sub_confirmation=1

#300+ #dobrystart #ZUS

Powered by WPeMatico